31 Aralık 2011 Cumartesi

PMYO Çalışma Kaynakları


YGS ve PMYO sınavları hızla yaklaşırken adayların en çok ihtiyaç duyduğu unsurlardan biri de çalışma kaynakları. İnternet kullanıcılarından gelen talepler üzerine portal olarak üyelerimize yardım etmek amacıyla, yayın isimleri vermek zorunda kaldım.
YGS kaynaklarını zaten biliyor ve hazırlanıyorsunuz. KPSS Ön Lisans kaynakları ve PMYO kaynakları size vardımcı olacak.

Ben hazırlanırken KPSS Ön Lisans yaprak testleri aldım. Ve İhtiyaç yayınlarının PMYO setini kullandım. İlk girişte kazanmamın etkisi de sık sık tekrarlar. Vatandaşlıktan fullemiştim. ihtiyacinne.com adresinden PMYO yayınlarına ulaşabilirsiniz. Bu bir reklam değil. Çeşitli PMYO destek sitelerinde de çeşitli kitaplar var. Mesela okitap.com... Yılın içindeki önemli olay ve değişikliklere, bakan isimlerine dikkat edin. Oscar ve çeşitli uluslar arası film ödüllerini ezberleyin. Örneğin ölen kuzey kore liderinin adını, yerine yeni gelenin adını bilin.

PMYO yazılı sınavı zor değil. İnanırsanız başaracaksınız.

KPSS ön lisans = PMYO Yazılı sınavı diyebilirim, ancak KPSS ön lisans biraz daha ayrıntıya giriyor.

Bir başarı hikayemiz: http://www.polismyo.com/2010-pmyoda-bir-basari-hikayesi-8

Polismyo.com
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 PMYO - PMYOHaber.Blogspot.Com - (Polismyo.com)
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top