1 Nisan 2012 Pazar

Eğitim'de Polislik atmosferini stajda yaşadık

Polis Meslek Yüksek Okulu'nda 1. sınıfta okurken daha çok kitabi yönden yani teorik olarak eğitime tabi tutuluyorduk. Çeşitli tecrübeler bizlere yaşadıklarını anlatıyor ve ders programlarında geçen Savunma Tatikleri ve Beden eğitimi dersleri dışında uygulamaya yönelik pek ders görmüyorduk. Üst devremiz de mezun olunca mesleğe bir adım daha yaklaştık. Polis olma duygusu gönlümüzde git gide kabarıyordu.

Stajın gelmesini bekledik. Stajın ilk günleri evrak işleri dışında bir şey yapmamıştık ta ki Polis Merkezinde staja başlayana kadar. Polis Merkezinde o kadar çok uygulamaya dönük çalıştık ki, karakolun bir parçası olmuştuk adeta. Polis Merkezi stajımız 10 gün sürdü. Polis Merkezinden ayrılmak zor oldu. Ondan sonra her boş vaktimde merkeze uğrar oldum ve memur abilerime yardım ettim.

Hangi birimlerde staj yapılıyor?
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 PMYO - PMYOHaber.Blogspot.Com - (Polismyo.com)
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top