14 Nisan 2012 Cumartesi

Müzik öğretmenliği okuyorum, Nasıl Polis olurum? Şartlarım uyuyor mu?

Sorunuz-Ayşen: "merhaba ben malatya inönü üniversitesi müzik öğretmenliği birinci sınıf öğrencisiyim tek hayalim çevik kuvvet polisi olmak tı yada bi astsubay fakat bu alanlarla ilgili hiç bi bilgim yok ve araştırmama da pek fırsat olmadı ailem hocalarım hep kolay yoldan meslek edinme yollarını buldular benim için ortaokul da ki müzik öğretmenim sayesinde güzel sanatlar lisesine girdim ve şu an müzik öğretmenliği bölümünde okumaktayım ama benim hayal ettiğim meslek bu değil müzik olsa dahi en azından bi askeri bando olur du yani benim boyum 1 63 fiziksel koşullara uyuyo mu bilmiyorum ama beni bu konuda bilgilendirirseniz çok memnun olurumm saygılarımla."

 

Cevap:

Malesef 1.63 cm boy bayanlarda Polisliğe kabul edilmemektedir. Bayanlarımız için boy şartı 1.65 cm'dir. Boyunuz tutsaydı müzik öğretmenliğini tamamlayıp POMEM'e başvurabilirdiniz ya da PMYO sınavlarına girer ve Polis Meslek Yüksek Okullarına giriş yapabilirdiniz.

Sorunuz için teşekkür ederiz.
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 PMYO - PMYOHaber.Blogspot.Com - (Polismyo.com)
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top