2 Nisan 2012 Pazartesi

PMYO sınavlarında başarı elde ettiler! İşte hikayeleri...

Bu Benim Başarı Hikayem...Merve İSPİR


merhaba arkadaşlar. öncelikle kaybedenlere geçmiş olsun  ve kazananlara hayırlı olsun demek istiyorum.benim başarı hikayem biraz farklı.  ben geçen sene felsefe bölümünü kazandım fakat ailem gitmeme izin vermedi.beni  illaki polislik sınawlarına sokucaklardı. bende sizmisiniz beni göndermeyen  dedim ve çalışmadım. ama pişman oldum.ailem eğer okucaksan ya çok iyi bir bölüm  kazanırsın yada polislik okursun dediler. e herkes kendi kapasitesinibilir.  hukuk tıp kaznamayacağıma göre mecbur bu sene poli,slik sınawlarına hazoırlandım  hertürlü siteden araştırmalar yaptım ve bu mesleğin hayranı oldum. gece gündüz  çalıştım diyemem ama birsürü kitap deneme bitirdim. sınaw sabahı ablamı aradım ve 'ben kesin kazanamıcam' diye ağlamaya başladım. bana'ne yapalım ablacım  olmazsa olmaz ' dedi . aynen öyle dedim ve girdim. 2 gün sonra sorular  açıklandığında 99.50 netim olduğunu gördüm ama bi türlü kazanacağıma inanasım  gelmiodu.bekledim bekledim bekledim.ve hiç tahmin etmediğim bi anda arkadaşım  mesaj attı sonuçlar açıklanmış ve o bitlis pmyo yu kazanmış. ellerim titremeye  başladı.hemen ablamı aradım sonuçlar açıklanmış bak dedim benim cesaretim yok .  o bakarken aklıma gelen bütün duaları okudum.'merve kazanmışsın bacımmmm!!!!!!'  dediğinde ben şok oldum . ama şok anı geçince ağlamaya başladığımı fark ettim. babam sevinçten uçtu resmen ve ilk defa o an iyiki girmişim iyiki kazanmışım  dedim.şu an tek korkum intibakta elenmek.yaklaşık 20 gün sonra bayanlar  birincimizle birlikte aksaray a eğitime gidiyorum... deneyin çalışın emek verin  eminim kazanıcaksınız...merve ispir...

Garip Bir Başarı Hikayesi...Tarık BUĞRA


 

Arkadaşlar başlıktada söylediğim gibi benimki tam anlamıyla garip bir başarı hikayesi.Ben herkesin yaptığı gibi hiç çalışmadım.ben bi anadolu lisesinden mezun oldum bütün seneler hep zirveye oynayan birisiydim.bütün denemelerde ilk 5 arasındaydım.matematiğimde abartı olarak algılamayın  okuldaki en yüksek notları ben alıyodum.halende en iyi matematik yaparım.ben bu sene son 3günde  başvuruların biteceğini öğrendim.son 2 gün evrakları tamamlayıp yola koyuldum. başvuru ve mulakatları geçtim.sınavada  öyle herkesin çalıştığı gibi planlı programlı çalışmadım açıkçası hiç çalışmadım.1kitap  bir sürüde deneme olan fasiküller aldım ama hiç çözmedim.ben lysye çalıştım.pmyo sınavından önce son 1 hafta baktım sayfaları karıştırdım.içimde garip bir kendime güven vardı.birazda korku vardı ama bilmem nedendir ama çalışamadım,çalışmak istemedim.neticede de  hiç çalışmadım.sınava girdim  hiç zorlanmadım  herşey yolunda gitti.87,5net yaptım.hiç çalışmama rağmen galiba hayırlısı böyleymiş.izmir pmyo yu kazandım.üstadında söylediği gibi kısmetse yel getirir,sel getirir o bi şekilde olur.size tavsiyem siz çalışın herkesinde böyle olcak diye bi şey yok.neyse bu arada ygsden 380 lysdende 444 puan aldım sayısalcıyım.,gelecek seneye gireceklere başarılar.hayırlısıysa herşey olur.herkese hayatta başarılar.sağlıcakla  kalın.esenliklerle...Tarık BUĞRA

Resül Üngör Başarı Hikayem...


Arkadaslar ben izmir pmyo yu kazandım bunu bastan belırteyım...nasıl kazandıgıma gelınce bunun hıcte abartılacak gece gunduz calısılacak bır tarafı yok sadece bıraz cok ustune
duserek eksık oldugunuz konuları gıdermeye callısarak ama en onemlısıde duzenlı calısarak basarmak cok kolay ben hıc ama hıc zorlanmadım bunu basarırken hatta sınavdan cıktıgımda herkese kazndım dedım cunku kazancagımdan cok emınım sadece hngı okula gıdecegımı merak etmeye baslamıstım yanı herkesın anlayacagı duzenlı ve kısa sure calısarak bunu basarabılırsın ve ben lys ye calıstıgım halde gunluk ortalama 2-3 tane pmyo denemesı cozup eksık konularıma calsmayı ıhmal etmıyordum ve sonunda kazanan taraf ben oldum sukurler olsun allah herkese nasıp etsın saygılarımla...resul üngör

PMYO Başarı Hikayeleri - Cihan Sümer


Ben polis olmaya ortaokul zamanlarında karar verdim. Ama derslerim iyi olmadığı için koleje giremedim. Daha sonra liseden mezun olunca girmeyi düşündüm.Lise 1 de kaldım umutsuzluğa düştüm ama fazla sürmedi bu umutsuzluk.Daha çok çalışarak bir daha kalmadan geçtim.2005 yılında lise den mezun oldum.Össden yetecek kadar  puan aldım ve başvuru yaptım.Ne yazik ki okuldan zamanında diplomayı alamayınca  sınava giremedim.Ama bu beni yıldırmadı.2006 yılındaki sınava hazırlandım.Bu sefer işi sıkı tuttum.Sınava girdim çıktıktan sonra tamam dedim kesin kazanırım dedim.Ama olmadı.3 soruyla kaybettim.Askerlik zamanım gelmişti.Askere gitmeye karar verdim.Çevremdekiler gitme bir daha dene ya da üniversiteye git dedi.Onların dediğini yaptım 2 yıllık üniversite ye kayıt oldum.Zaten 2005 yılında pomem ortaya çıkmıştı.Pmyo olmazsa  üniversiteyi bitirip polis olurum dedim.Ama asla  pes etmedim.Bir şekilde polis olacağım diye kendime söz verdim.2008 de üniversiteden mezun oldum.Daha sonra hemen pmyo sınavına çalişmaya başladım.Bir yandan da aof dikey geçiş yaptım.Sınav yaklaşmıştı ama tam olarak hazır değildim.Doğal olarak  sınavı yine kaybettim.Daha sonra tamam dedim benden polis olmaz dedim 2 ay umutsuzluğa düştüm.Arkadaşlarımın çabasıyla tekrar çalışmaya  başladım.Hem aof derslerine hem de pmyo sınavına çalışıyordum.Arkadaşlarla buluşup kütüphaneye gidip saatlerce çalışıyorduk.Sınav günü iyice yaklaşmıştı.Ben ve arkadaşlarım  sınava hazırdık.Sınava girdikten sonra netlerimize baktık ve bu iş bu sene olduk dedik.Çünkü hepimizin netleri çok iyidi.Ama sınav iptal oldu.Önümüzde bir ay var diyerek tekrar çalışmaya başladık.Ama canımız sıkılıyordu aynı dersleri görmekten. 1 ay da çabuk geçti ve sınav günü geldi.Sınavda sorular 2008 ve 2009 daki ilk sınavdan çok daha zordu.Bu sefer netlerimizden netlerimiz düşüktü.Ben yine kazanamadım diyerek kpss çalışmaya başladım.Çünkü pmyo yaşım tutmuyordu.Pomem den şansımı denerım dedim.Sınav sonuçları açıklanacağı gün  çok umutsuzdum.Çünkü arkadaşlarım kazanamamıştı.Ben bakamadım benim yerime annem baktı.Bİr de ne göreyim sınavı asıl olarak kazanmışım ama inanamadım tekrar tekrar girip baktım.Gerçekten de kazanmışım.Çok şükür ki  hayalimdeki mesleğe kavuştum.

Buradan 2010 pmyo sınavına girecek arkadaşlara tavsiyelerim olacak; 1.)Kesinlikle pes etmeyin pmyo olmazsa en azından aof okuyup pomemden deneyin.
2.)Sınava çok var demeyin.Çünkü sınav günü çabuk geliyor ve yazın ders çalışmak istemeyebilirsiniz.
3.)Bir sene kendinizi sıkıp fazla bilgisayara  ve tv takılmayın .Çünkü bunlar çalışmanızı  önler.
4.)Kesinlikle ders çalışma proğramı yapın.Çünkü daha verimli olur.
5.)Ama kesinlikle hırs yapmayın bu size ve sevdiklerinize zarar verir.Çünkü sinirli olursunuz.

Eğer  gerçekten polis olmak istiyorsanız  mutlaka birgün olursunuz.Ama gereken çalışmayı yaparak.

PMYO Başarı Hikayem Adım Mehmet

Bence bunları bir okuyun inanın faydası olacaktır.Çalışmaya başlamadan önce geçmiş senelerde yayınlanmış sınavlardan birini yada bir pmyo denemesini çözerek eksik olduğunuz konuları tespit edin. daha sonra çalışmalarınızda ağırlıklı olarak bu konulara yer verin.Z aten bildiğiniz konulara da bir göz gezdirmekte fayda var.Günde en az 2 saat çalışın 30 dk test çözün.Sıkıldığızda 10-15 dk hava almak için çıkın çünkü bunu yapmazsanız konsantre olamazsınız.Sınav gününden 3 gün önce çalışmayı bırakarak sınav gününü bekleyin.
Teşekkürler...
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

1 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 PMYO - PMYOHaber.Blogspot.Com - (Polismyo.com)
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top