5 Mayıs 2012 Cumartesi

PMYO'da ön başvuru derdi bitmiyor!

Erdi gönderdi: "PMYO önbaşvuru başladıktan 2 gün sonra başvuru yapmaya çalıştım TC no ile girdim bir problem çıkmadı. Bilgileri doldurdum kayıt yap dediğimde hiç bir hareket olmadı. Sonra deneyelim dedim. Sonrada siteye ulaşmak bir dert ulaştık kod vermiyor hani zar zor o da geldi bu sefer istenilen sayfa çağrılamadı o da yoğunluktan diyelim. E gece saat 1'de neyin yoğunluğu bu? Şimdi deniyorum siteye eskiye nazaran daha kolay ulaşıyorum, koduda alıyorum bu seferde "Kimlik Paylaşım Sistemi"nden adresim alınamamış! E ilk denediğimde ne güzel almıştı. Bu sistem ilk başvurumla bugünkü başvurum arasında mı geldi? Kimlik paylaşım sistemini araştırdım böyle bir şeyi ilk defa duydum nüfus müdürlüğüne mi ne başvurmam gerekiyormuş heralde e bugün haftasonu orasıda kapalı, başvursamda ne kadar zamanda halledilir? Ayrıca arkadaşım ön başvuruyu yapmış, e banada yapsın diye kimliğimi verdim benimki olmuyor sadece benimki değil diğer arkadaşlarımınki de olmuyor! Umarım başvuru tarihleri uzatılır yoksa 1 sene mi yakacaklar! "

Nayıf Kandemir gönderdi: ''Selamın aleyküm,ben ön kayıt için "http://pmyo.pa.edu.tr/" sayfasına girip tc kimlik no kısmını dolduruyorum,ardından güvenlik kodu kısmını da DOĞRU BİR ŞEKİLDE dolduruyorum ancak ya "Sunucu istenilen sayfayı bulamadı" ya da "Doğrulama kodu yanlış" şeklinde bir hata alıyorum,çözümü nedir?''

 

Ve binlerce mesaj, yorum ile polismyo.com'a şikayetini iletiyor. Sitemize yollanan Sık Sorulan Sorulara buradan ulaşabilirsiniz.

Polis Akademisi ile iletişime geçerek problemlerinizi iletin: polisakademisi@egm.gov.tr   |   TEL : (0312) 412 54 00


 

 
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

11 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 PMYO - PMYOHaber.Blogspot.Com - (Polismyo.com)
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top