4 Mayıs 2012 Cuma

Yaşım tutuyor mu? Neden yaş 1 Ekim'den itibaren sayılıyor?

Gül soruyor: "ben polisliği çok istiyorum ama başvuru şartı olarak 1 ekim 2012 tarihine kadar 18 yaşımı tamamlamam lazım mış ama ben 21 ekim doğumluyum!Direkt elenirmiyim?:("


Nazlı soruyor: "yaş sınırı neden ekim ayından itibaren başlıyor?eylülde doğdum bir ayla kaybediyorum ,yaş sınırında bir düzeltme olurmu acaba bilgi verirseniz sevinirim."


 

Arkadaşlar Polis Meslek Yüksek Okulu başlama tarihi 1 Ekim olarak kabul edilmiş ve her yıl buna göre doğum tarihi belirlenip alımlar yapılmaktadır.

18 Yaşını dolduramayan arkadaşlar ile Devlet Memurluğu vasfını yaş küçüklüğünden dolayı kazanamadığından PMYO'lara alınmıyor.

Yani adayların 1 Ekim tarihiyle 18 yaşını doldurmuş olmaları gerekiyor. bayan ve askerlik yapmayan erkek adaylar için 24 yaşından gün almamış, askerlik hizmetini yapmış erkek adaylar için 26 yaşından gün almamış olmaları gerekiyor.
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

3 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 PMYO - PMYOHaber.Blogspot.Com - (Polismyo.com)
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top