31 Temmuz 2012 Salı

Bu sınavda da kopya mı var?



Deprived - Sınavda kopya olduğunu düşünüyor.

Akademi bile bilmiyor ne zaman açıklanacağını. Tahnimce bu kadar sınav oldu ve hemen hemen her sınavda kopya idddiası çıktı ve polislik sınavında da cemaat olmazsa olmazlardan olduğu için etrafın kopya konularında biraz yatısmasını bekliyorlar.

 

  • Sırf korktukları için politik olarak sınav sonuçlarını geç açıkladılar diyorsun öyle mi? Bazıları da 1.800.000 kişilik sınav açıklandı PMYO açıklanmadı dedi. Bence LYS'ler PMYO'dan önemli ve yoğun olduğundan ilk plana alındı. PMYO'yu sonraya kaydırdılar. PMYO'ya zaten 30 bin kişi 30 bin kişinin sınavları ve yerleştirmeleri hayli hayli olur. Neden farklı yöne çekiyorsunuz anlamıyorum. 2010'da benimde kaygılarım vardı. 2009 yılı vukuatlıydı. ÖSYM sınavı yaptıktan sonra kimse herhangi bir değişiklik yapamaz bu sistemde. Yapılırsa duyulur skandal olur. Yapılması bence mümkün değil. Sınavlar belli olacak. Polis Akademisi sizi okullara planlayacak ve ÖSYM ile PMYO resmi sitelerinde sonuçlar aynı anda yayınlanacak. Demekki ortada bürokrasik bir yoğunluk var ki bu sınavlar geç açıklanıyor.  

  • Tamam meraktan çatlıyorsunuz. LYS'ye girdiyseniz tercihlerinizi yapın PMYO'yu kazanamamış gibi. Zaten PMYO sonuçları 1 hafta önce de açıklansa sonra da açıklansa siz belli takvime göre eğitime başlayacak belirli takvimde mezun olacaksınız. Atıyorum takvim zaten planlanmıştır şimdi ama yayında değil. Sizin intibak tarihiniz bile bellidir. Eğer sınavın hakkını verdiyseniz. Ben zamanında adam gibi çalıştım. Yorumlarda editörlere falan saldırmadım. Karaktersizlik yapıp takma adlarla küfretmedim. Eğer gerçekten hakkını verdiyseniz. Polis okulunda acaba nereyi kazandım dersiniz tek merakınız bu olur. 

Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 PMYO - PMYOHaber.Blogspot.Com - (Polismyo.com)
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top