3 Ağustos 2012 Cuma

Netlerimde yanlışlık var itiraz edeceğim



Murat - editörüm bir şey soracam sana pmyo itirazı ile ilgili benim netlerde yanlıslık var.Sonuclara baktığımda 64 doğru 21 yanlıs diyor ama ben kendim bugun bida baktım 78 dogru 11 yanlış.Bende itiraz dilekçesini hazırladım yarın göndercem bu dilekçeden olumlu sonuc çıkabilir mi biliyormusun veya baska ne yapmam gerekir bana yardımcı olurmusun ? :(

  • İtiraz edersiniz, ÖSYM kitapçıklarınızı kontrol eder. Eğer hata sizdeyse olumlu sonuç çıkmaz doğal olarak. Eğer hata onlarda ise gereken yapılır. Dilekçeden başka itiraz yolu yok.

Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 PMYO - PMYOHaber.Blogspot.Com - (Polismyo.com)
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top