2 Eylül 2012 Pazar

PMYO okumak istiyorum tavsiyeleriniz nelerdir?




2 yıldır üniversite sınavlarına hazırlanıyorum PMYO sınavı için önerileriniz neler?







ben anadolu ticaret okuyorum ama 2 yıldır üniversiteye hazırlanıyorum tm yapıcam ygsde iyi başladım çalışyıyorum... biraz tavsiyelerinizi alayım... inşlah allah nasip ederde pmyo girerim diye düşüyorum ..



  • Matematiğin ve Türkçenin temeline hakim olmalısın. Vatandaşlık bilgisine iyi çalışmalısın. Güncel olayları takip etmelisin...


  • Mesela 2012 PMYO ile ilgili bir yazımız var. Zamanında aşama aşama hazırlık şeklinde yazı yayınlamıştık.


  • Ben 2010'da PMYO'ya girmiştim. Şuan görevdeyim. Herkesin geçtiği ve   polis olmak isteyenlerin geçeceği yollardan ben de geçtim. Bir sürü polis arkadaşlarım, polis abilerim, kardeşlerim var. Kazandıktan sonra bir sitede şu yazıyı yazmıştım. O yazıyı inceleyebilirsiniz.


  • 2012 PMYO güncellerini sunmuştuk... PMYO Güncel konular için tıklayın.


  • 2011 yılı dahil 2012 yılında PMYO'ya hazırlananlar için kitapçık çıkarmıştık. Sadece geçmiş vatandaşlık soruları ve cevapları vardı. Kafalarında fikir oluşsun diye... Ona da buradan ulaşabilirsiniz.


  • Çeşitli sorularınızı bu yazı altında yorumlayabilirsiniz. Başarılar...
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 PMYO - PMYOHaber.Blogspot.Com - (Polismyo.com)
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top