5 Eylül 2013 Perşembe

Eylül 2013 Pomem Müracatları

Eylül 2013 Pomem Müracatları Başladı

2013 yılında düzenlenecek olan 13. Dönem Polis Meslek Eğitim Merkezleri için müracaatlar 09 Eylül – 27 Eylül 2013 tarihleri arasında hafta içi İstanbul Emniyet Müdürlüğü Eğitim Şube Müdürlüğü’nde yapılacak olup, Polis Meslek Eğitim Merkezlerine en az dört yıllık yüksek öğretim kurumlarından veya bunlara denkliği kabul edilen yurt dışındaki yüksek öğrenim kurumu lisans mezunlarından (3.170) erkek, (130) bayan toplam (3.300) öğrenci alınacaktır. 
          Başvuru yapacak vatandaşlarımız Başvuru Şartlarına www.egm.gov.tr ve www.egitim.pol.tr adreslerinden ulaşabilirler. 
          Ayrıca İstanbul İlinden başvuru yapacak vatandaşlarımız www.iem.gov.tr adresinden randevu almaları gerekmektedir. 

          Kamuoyunun bilgisine sunulur. 05.09.2013 
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 PMYO - PMYOHaber.Blogspot.Com - (Polismyo.com)
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top