30 Nisan 2014 Çarşamba

Yeni web sitemizden her türlü sorunuzu sorabilirsiniz. Aynı gün yanıt vereceğim...

Yeni internet sitemiz nasilmemurolurum.com adresinde yer alan forumlardan ( http://nasilmemurolurum.com/forum ) sorularınızı bana iletebilirsiniz. Kesinlikle aynı gün yayınlanacak ve sorularınız cevaplanacaktır.
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

4 yorum

  1. Kardeşim ben pomem öğrencisiyim sağlık kurulunda burnum tıkalı diye pomem öğrencisi olamaz kararı çıktı şimdi son kararı ankara vercek bende dün amaliyat oldum ve bu engeli giderdim sence sonuç ne olur yinede elenirmiyim

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim ben pomem öğrencisiyim sağlık kurulunda burnum tıkalı diye pomem öğrencisi olamaz kararı çıktı şimdi son kararı ankara vercek bende dün amaliyat oldum ve bu engeli giderdim sence sonuç ne olur yinede elenirmiyim

    YanıtlaSil
  3. Kulak Zarım açık ameliyat olsam sorun olurmu birde miyobum iki gözümde 1.90 başvuru yapsam elenirmiyim lütfen cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar merhaba.arkadaşım üç yıl önce anksiyeteden ilaç kullandı polisliğe engel mi?şuan çok sağlıklı.sporu vs geçti.sağlıktan elenir mi?

    YanıtlaSil

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 PMYO - PMYOHaber.Blogspot.Com - (Polismyo.com)
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top