30 Temmuz 2012 Pazartesi

PMYO sonuçları ne zaman açıklanacak?


MUSTAFA - öncelikle herkese iyi günler diliyorum. Bu pmyo sonuçları ne zaman açıklanacak kesin bir tarih var mı ve neden bu kadar geç açıklanıyor.


Herkesin aklına başka şeyler gelmeye başladı inşaallah kimsenin emeği ile oynanmaz hak eden,çalışan ve başaran kazanır.cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...

  •  Aklınıza nasıl şeyler gelir onu bilemeyiz. ÖSYM gibi bir kurum sınav kağıdını aldıktan sonra kesinlikle aklınıza gelebilecek şeyleri yapmaz, yapamaz. Bir aksilik olmuştur bu süre uzar. Eğer siz yaptıysanız zaten ha bir hafta sonra açıklanmış ha bir hafta önce ne fark eder?

  • Ben sınavdan birkaç gün sonra yazı yazmıştım. 27 Temmuz'a gün vermiştim. Bazı arkadaşlar yorumlarla hakarete varacak ölçüde bana yüklendiler. Bilmiyorlar karşılarında polis memuru olduğunu. Herhangir bir şey yapmadım sadece yorumları sildim. Kimse düşünmüyordu bu kadar geç açıklanacağını; ama oldu işte. Birkaç gün diyorum. Bu hafta kesin artık.

Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

1 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 PMYO - PMYOHaber.Blogspot.Com - (Polismyo.com)
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top