30 Temmuz 2012 Pazartesi

Pnömotoraks operasyonu engel teşkil eder mi?


Emre - Benim için hayati önem taşıyan bir konuda yardım edeceğinizi ümit ediyorum şimdiden teşekkürler. Gögüs kafesinden ameliyat oldum.


Pnömotoraks denen bir rahatsızlık sonunda; ancak sağlık yönünden hiç bir etkisi olmadı ameliyattan sonra eski yaşantım devam ediyor bir sıkıntı yok. Aynı zamanda spontan pnömotoraks yani hiç bir akciger hastalığı olmadan oluşan rahatsızlık türü gen yaştaki bazı kişilerde olabiliyormuş. Benim korkum solunum yollarından herhangi bir operasyon geçirmemiş olgular öğrenciliğe kabul edilir yazısı sağlık koşullarında. yardım edin lütfen. Sağlık raporumda var hiç bir sorun olmadığına dair. Sizce engel olur mu bu?

  • Merhabalar Pnömotoraks ( Akciğer Sönmesi ) rahatsızlığınız sonucu operasyon geçirdiniz. Pnömotoraks zaten Polislik için kesinlikle engel teşkil eder. Solunuma dair operasyon geçirmişsiniz hastalıktan etkilenmedim diyorsunuz ancak bu grafilerde ve vücut muayenesinde görülecektir. Malesef PMYO öğrencisi olamayacaksınız.
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 PMYO - PMYOHaber.Blogspot.Com - (Polismyo.com)
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top